INTROSPECCIÓ INTERIOR


1. Introspecció interior: Explica els sentiments, emocions, sensacions i desitjos que tens ara mateix en unes 10 línies... T'has de concentrar molt, has d'entrar en el teu interior i explora...
Sent alegria i emoció per lo que na Mei ma contat, cada vegada tinc mes ganes de acabar es curs, fer el f.p que vull fer i anar-me'n a Corea del Sud. M'ha contat com viu allà una amiga seva i es molt emocionant i diferent a aquí. Sempre penso en això i tot lo que faré allà. No sol pensar en lo que faré demà o passat demà, penso mes en lo que faré dins de alguns anys, perquè tinc mes ganes de que ocorri. Per això a vegades me sent estressada, per tenir tantes ganes i que encara quedi molt per que això ocorri. També sent això perquè es l'últim curs abans de poder fer tot lo que vull fer.
Demà es possible que na Mei vingui a casa meva per el dissabte anar al menja i al cine i estic il.lusionada. I també estic il.lusionada perquè menjarem un dels meus plats favorits, els nachos.
Llevant això ara me estic posant nirviosa per tenir que escriure 10 línies de lo que sent.
Però estic contenta ja que ja tinc l'ordinador arreglat i ja puc continuar amb el blog a casa.

Comentarios

Entradas populares