AIXÒ DE SER DONA I TAL

14 il·lustracions que miren la vida amb humor

(Extret de la revista Catorze.cat)

1. Observa totes aquestes il·lustracions i en fas un comentari personal davall cada una d'elles, expressant-ne la teva forma de pensar.
Foto: Catorze

La rutina està plena de situacions en què, depèn dels ulls amb què les mirem, podem trobar-hi un punt d'humor. Tot és fixar-s'hi. I això és el que ha fet la il·lustradora Loryn Brantz que, a través de vinyetes, dibuixa les peripècies del seu (i qui sap si del teu) dia a dia. Fem un recorregut per 14 il·lustracions del seu llibre Lady Stuff. Això de ser dona i tal, que arriba a les llibreries a l'octubre, publicat per Bridge Books.

1.
Loryn Brantz
Yo sempre segueix les instrucions.

2.
Loryn Brantz
Nunca me'n pos pinta ungles.

3.
Loryn Brantz
Nunca em pos maquilatge.

4.
Loryn Brantz
Nunca me'n pos pinta ungles.

5.
Loryn Brantz
Nunca agaf res en sa platga.

6.
Loryn Brantz
Això si ma pasat i pasat molta vergonya.

7.
Loryn Brantz
No se cuinar, nomes coses cencilles.

8.
Loryn Brantz
Nunca ma ocurrit.

9.
Loryn Brantz
El meu caracter no cambia res.

10.
Loryn Brantz
Sempre menj el que vull i no engreix.

11.
Loryn Brantz
Si que se em posa la cara vermela i els ulls i sent que m'ofego.

12.
Loryn Brantz
No ma'agrada l'alchol.

13.
Loryn Brantz
Yo nomes vaig a ses festes per el menja.

14. 
Loryn Brantz
Les meves sabates no fan renou.



Comentarios

Entradas populares