LLEGIR...

Resultat d'imatges de llegir

1. Explica el darrer llibre que hagis llegit: títol, contingut, final. Què és el que més et va agradar?

Kurosaki-kun no iinari ni nante naranai
(no are lo que kurosaki-kun diga)

Una jove que sofria bulling per el seu aspecte es trasllada a un altre institut, canviant totalment el seu aspecte. Allà es troba amb dos joves, un anomenat príncep blanc i l'altre anomenat dimoni negre, ells dos son els mes populars i els diuen així perquè un es bo i amable i l'altre es desagradable i malhumorat, però malgrat que no s'assemblin son millors amics. Ella te una mala trobada amb el dimoni negre (kurosaki-kun) i ell com castic la obliga a fer lo que ell vulgui, com netejar el banys...

Al final ells dos s'enamoren i termina amb un petó.

2. Quina temàtica és la teva predilecta a l'hora de llegir? Per què? Cerca per la xarxa llibres amb aquesta temàtica que t'agradaria llegir. Penja'n imatges.
Manhwa (comic corea) romantic:
Imatge relacionada Princesa encantadora
M'agrada el seu estil de dibuix, es mes realista que altres. Les histories son molt interessants i tenen de tot tipus.

Manga (comic japonès) romantic:
Resultat d'imatges de kurosaki kun no iinari ni nante naranai manga Kurosaki-kun no iinari ni nante naranai
No m'agrada tant com el manhwa, mes que res per el seus dibuixos que tenen un estil mes antic, pero les seves histories també son molt bones.

Fantasia romantica:
Resultat d'imatges de diabolik lovers Diabolik lovers
Aquesta temàtica només m'agrada en segon quin casos. El que mes m'agrada es el de vampirs, les que son de l'antiguitat son les que menys m'agraden, encara que fins i tot e llegit alguns. 

Fanfic (llibres creats per fans, sobre un artista, un actor...) romantic:
Resultat d'imatges de quimica perfecta taemin Química perfecta
Aquest es el que mes e llegit. M'agrada perquè es mes façil trobar histories al teu gust i sobre qui tu vulguis, ja que son histories creades per fans.


Comentarios

Entradas populares