SEGUIM AMB LA FEINA...


                            
SEGUIMENT DE LA FEINA "LA DONA A LA FINESTRA" DE DALÍ.
1. Una vegada has creat el personatge, el coneixes a la perfecció i te l'has fet teu. Una vegada has escrit la història de la seva vida i el que fa en el moment de guaitar per la finestra... Ara te toca escriure els seus pensaments mentre mira per la finestra, per exemple: -Quines ganes de veure'l arribar, estic trista perquè em sent sola, etc... Deu línies, com a mínim, i tot el primera persona del singular.
El trobo a falta. El meu nadó també el fa en falta encara que no el conegui, es el seu pare, el reconeix i sap que no hi es aquí.
han passat 6 mesos, per altres això no es res però per a mi es massa, ja que no tan sol he deixat anar al amor de la apoyaronmeva vida sinó que també tinc al seu fill en la meva panxa que em recorda a ell.
Almenys no estic sola, tinc al meus amics que em varen donar suport quan varen descobrir tot lo que em va passar, encara que al principi no so varen prendre be. Ells em volen ajudar amb el nado quan neixi, ja que tot sola no puc, soc un poc desastre i no tinc clar que pugui amb un nado sense el seu pare.
M'agradaria saber com es troba i que fa, pero crec que lo millor es no saber-ho perquè aixi no em faig il.lusions, ni tinc esperança de que pugui tornar o tornar a veure-ho, aixo podria fer-me mal i estressar-me i aixo no es bo ni per mi ni per al nado.


Comentarios

Entradas populares